Rabu, 22 April 2009

Waalaikummussalam(episod 7)

pegawai ada?(memang sopan cam pengemis mintak duit jer aku masa tue)
cehh,, aku ingat aku ni berani
tak jugak

takderla.. dia takder seminggu,, balik kampung(sumpah!! kisah benar)

AKU KELUAR
KETAWA SORANG2 CAM ORANG GILA
HAHAHAH
PASTU AKU DUDUK KAT TANGGA

aku rsa hina,, aku tutup muka aku n meleh air mata aku
aku rsa penat sangat

kenapa aku berenti mengajar dulu
kenapa aku pilih jalan susah
kenapa

Allah akbar
banyak slah aku pada mak aku rasanya

aku 
pergi kat sekolah mak aku
depan cikgu len kat bilik guru pompuan aku mintak restu semula pada mak aku
mak aku cakap
'mak restu dahh'
'buat betol2.. jangan putus asa'
'mak nak anak mak berjaya,, kalau along nak bisnes taklehla nak nangis
kene kuatla
baru mak bleh percaya"

ohh.. makkk
tq tq tq

aku  bangun
aku masuk dalam kete
ehhh.. naik moto

aku balik rumah n tido
bangun pada tido aku tengok basah
alahaiiii
aku nangis ker masa tido
mst terbawak perasaan
tapi aku tak tahu apa yang aku tangiskan

aku bersabar
aku buat sura rayuan
dalam surat tu aku maki kesilapan pegawai diorang kat rompin nih

brsambung
minggu hadapan lagik

Tiada ulasan: