Rabu, 22 April 2009

keputusan permohonan dah sampai(episod 6)

setelah 2 bulan
aku naik trun pejabat mara...(tebal muka aku sampai ada seorang bdk praktikal kat sana biler nampak aku dia cakap'tuuu,, pelanggan tetap dah sampai)
aku senyum jer
aku bukan minta sedekah
aku nak pinjam
bukan diorang tak amik riba'
3% beb
so aku nak malu aper

aku amik surat tue n bawak msuk bilik
pipi aku(bukan kucing aku nama pipi tau,, tapi mmg pipi aku)
naik jer
senyum macam orang nak gi masuk bilik malam pertama
kekeke
bukak jer
bismillah

'DENGAN DUKACITA PERMOHONAN ANDA DITOLAK'
 berikut adalah sebab mengapa permohonan anda di tolak
1- perniagaan anda tidak berjalan dalam tempoh 6 bulan dari tempoh permohonan
2- anda tidak menyediakan pelan kedai dan lokasi
3- anda tidak mempunyai lesen dari majlis tmpatan

ARGHHHHHH
ARGGHHHHH
ARGHHHHHH

BENGANG!!
KECEWA!!
KENAPA? 
AKU MALUUU
AKU MALUU PADA SEMUA YANG TAHU

Subhanallah
masa tue aku rasa kerdil sangat
tengok jam sudah pukul5 lebey(sebab aku bukak surat lepas balik keje)
tak sempat nak gi opis dah

kenapa nie?
kan aku dah berita panjang lebar
pada dioarng
aku nak amik pinjaman bawah skims siswazah?
maknanya
aku tunggu duit diorang baru berniaga
akukan dah bagitahu pasal lesen
pasal kedai

kenapa bodoh sangat!!!!

biler aku tanya
ada masalah tak permohonan aku
katanya semua siap
tunggu lulus jer

ini apa cerita?

aku amik buku catatan aku
aku mula menulis
apa aku tulis?
aku lupa
tapi aku tau aku menulis
rsanya,, banyak ayat2 mngumpat
hajat hati nak poskan kat utusan ker.. berita harian ker
takponn
malas arr

esoknyer aku gi pejabat
aku bukak pintu n bagi salam

Assalamualaikum

bersambung

Waalaikumussalam

Tiada ulasan: