Rabu, 22 April 2009

selepas sebulan(episod 10)

Encik!! mana dia cek?
en janji sebulan
tapi sekarang dah sebulan..
saya mintak dari rasa puasa,, ni raya cina dah habis

pegawai tue wat tak tau sambil tulis aper tah dalam kertas die

a: cik,,saya dah sewa kedai sebulan tau,, tak niada2 lagik,, sebut harga barang pun dah lupus.. mana saya nak cekau duit,,
m:  saya tak boleh ckap aper2,, 50 tahun skali tak berlaku camni..orang kuantan tak masukkan duit,, kami nak buat macammana
a: habis tue? en yg suruh saya sewa kedai tau. kalu tak saya takkan sewa lagikk..mana saya nak cari duit nak bayar sewa.. berniaga pun tak dapat lagikk
m: saya tak boleh buat apa.. saya pun tunggu duit dari kuantan

akuuuu
raasssaaaa
mmmaaaaaaaacccaaaaammm
baaaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaaaannnnnnnnaaaaaaaaa
haaaaammmmmmmpppaaaaaaaa
keceeeeeeewwaaaaaaa

lemah lutut aku
lemah selemahnya

rasa tak brdaya

tapi aku dah jnji ngan mak aku
aku akan jadi kuat
ni baru skit
Donald Trump muflis maa

aku balik rumah,, bagitau mak aku yang...


bersambung
miskin

Tiada ulasan: