Rabu, 22 April 2009

bermula aku di kedai tayar(episod 5)

'tolong abah jaga kedai tayar'

adooooiiiii
berbunyik jugak abah aku pasal kedai tayar die
ingatkan aku tak kena
wat makluman.. abah aku dapat tempat beli tayar 2ndhand
cantik2 n murah giler
tapi aku tak tahan tempat keje tue
senyap jerk
orang bukan bli tayar cam bli aiskrik kan?
kirenyer mmg blurla aku tgk tempat kedai tayar tue

tapi atas mengnangkan title mnganggur aku
so aku trima ajerla
takkan nak tido kat rumah nak main ngan pipi, emuk n utih( tiga ekor kucing yang mengajar aku supa sukakan kucing,, slm ni aku geli)

arhhh
bosan
soalan wajib orang datang beli tayar
bang!tayar cantik ada?
bang ni toreh ker
bang sais ni takder sama bunga ker
bang,, murah skit
dik,, tak lawala tayar awak.. kedai kat bandar tue lagikk lawa
dikk,, dah hbs blja,  dulu sek mana?kenapa tak smabung blaja
dik, abang, dik abang
arghhh

keje rutin masuk pkul 8 ttp pkl 5

dalam masa yg sama aku tertnya2
biler la permohonan aku diluluskan

2 bulan aku di sini
sampai aku dah tai semua pasal tayar n rim
rasa cam xpert lak
hahha
belajar dr penglaman kan?

bersambung
surat keputusan permohonan dah sampaiii

Tiada ulasan: