Isnin, 27 April 2009

Blog Orang UMNO


Aku tak tau kenapa
tapi hari ni banyak toll blog orang UMno
Semua ayatnya mudah
menyerang keperibadian
Ada blog panggil Tuan guru Hadi Bodoh(aku lupa salin nama dia)
Ada cakap Anuar penipu
Ada cakap munafik paling besar orang PAS
Aku senyum sahaja melihat kebangangan penulis2 upahan nih
yang menariknyer
kebanyakan blog UMNO mesti ada ayat memuji pemimpin sendiri
aku sebanarnya kagum ngan penulis2 yang berani menampilkan pendapat sehingga sanggup mencaci Tuan Guru Nik Aziz.. aduhhh
sedehnye rasa
mereka kalau berani(UMNO) kiter buat pemilihan perdana menteri secara berasingan
macam US, 
tengok ada berani nak kasi NAjib jangan ISA saya.. ekkekeek
lawan 1 1 dengan anuar ke,, nik aziz ke,, ke umno ada tokoh lain?
sape? hishamudin auu?
ke zahid so luncai(aku tiru apa orang kata je)
UMNO dah la
korang dah ketinggalan dari wadah sebebar
OPSSS!!! mahadhir kot jadi calon.. ok gak
ke khinzir jahat(KJ)
takdernyee
k.. kalau dalam masa 3 hari blog aku ni tak update aku skrang dlm ISA la jawabnya
huuuu

1 ulasan:

muslim berkata...

hahahaha...diorg mmg bodoh..mcm na orang nk ikut..klu guna nma blog xbpe baik..takut kat isa ke klu guna nama betul??hahaha..