Selasa, 28 April 2009

Dengar cerita

Dengar-dengar kabar Rompin akan menerima kehadiran 2 buah cc baru..
Bagi orang macam aku berita begini mmg menakutkan
Sbb kedai aku tak samapi sebulan lagik
Kostumer pun ada yang tetap,, tapi takder la ramai sangat

Sekarang dah bersaing dengan 10 cc,, campur lagi dua?
huiii
tak larat rasanya
yerlaa,, cc aku dah la kedai baru,, pastu kecik jer.. mana ada modal
nak mintak aper2 punya payah.. sampai sekarang,, strimyx,, dah 2 bulan
takder cerita
payahlakan?
padahal yg keje tu pak cik sebangsa seagama aku jgk
cuba kalau cina datang mintakk,, huiii,, mesti cepat
maaf kalau aku salah,, tapi camtu la,, aku banyak sangat mengharap sokongan 
orang2 rompin
InsyaAllah,, aku tiada duit banyak nak bagi yg tercanggih,, tapi
aku cuba melayan korang sebaik mungkin
tanpa korang siapalah aku.. cheewaaah
ayat memohon simpati
mana2 adik2 kolej komuniti rompin yg baca ni,, bagitaulah kawan2..
abang cuba jadi kawan korang,, so jngan rasa abang sombong ke aper ke
k..
Doakan lah aku sekali lagi
Agar perniagaan ini di lindungi dari musibah dan fitnah
Aamiinn

Tiada ulasan: