Rabu, 22 April 2009

2 minggu kemdian la plak(episod 9)

surat perjanjian sampai
yeyey

aku gi opis
dioarang mintak bayar lagik 100
untuk dokumentasi
oklah

aku sign semua surat

mmg bersungguh2

lepas tue aku tanya
a: apa lagik saya perlu buat
m: ok.. sekarang ni awak dah kompom lulus
so,, saya nak awak pakai dlu duit awak untuk sewa kedai,, nanti dalam seminggu cek akan keluar awak leh wat ubahsuia ajer
a: betulker cik?
m: minggu depan awak datang.. amik cek

aku gi bank
withdraw duit kawin aku.. haha takper,, nnt gantii

aku cari kedai
call orang semua
dapat kedai
esok wat perjanjian sewa kedai

siap.. aku tel mmber aku kat kl ajak trun low yat mgu dpnnyer.. nak amik komputer

siap!!!
roger mmber lain.. beb,, mgu depan gua maik lu trun rompinn,,
setup kedai,, aku tak larat,, nak nka kedai siap,, wyring, network,, kipas, lampu,,
tema kedai hutan belantara
hijau, n ada pokok.. aku nak ko survey kerusi kayu.. tak nk sofa

yahhh,, gaya seorang director

siap
on 
bereh

semua jawapan yang menghiburkan

haha

mgu depan amik cek
(dalam nada menyanyi)

Alhamdulillah

sambung...

selepas sebulan

Tiada ulasan: