Ahad, 3 Mei 2009

Ngantok betul

Uiiii.. ngntok betul rasanya
rasa cam nak cabut mata nie letak dalam peti ais
semalam lepas aku balik dari reunion ingatkan takder orang dah nak datang kedai
so berbual jap ngan usop n ana...
lepas diorang balik aku mulalah mengupload gambar2
mmg tak dapat nak wat per laa
aku pun dah ngantok sangat
lepas wat ape yg ptt akupun landingla
sambil tue berpikir2 gak
biler la nak ada reunion lagik skali
mungkin tujuh tahun dari sekarang?
maknanya 1/mei/2016? kebetulan jatuh hari ahad.. dapat plak cuti umum.. memang sesuai kot..

tengah aku landing tue
ada orang bawah kedai beri salam(aku mmg tido sesorang kat kedai)
mula2 tue aku wattak dengar jee
dah ngantok giler nie
suara semakin mendayu jee

'ape?'
'bang... bukak kedai tak?'
'tak la dik.. abg dah nak tido sangat nie.. lagipun dah pukul 3 setengah nie'
'alaaa bang,, kitorang baru dapat gaji nie.. ingat nak release tensen'
'berapa orang?'
'lebih 10 arr.. kitorang memang nak main sampai puas'

aku kire2 dapat gak rm30 ok gak.. lagikpun leh diorang suruh bayar dulu
aku leh layan tido
mak aiii.. ramai giler budak2 naik
main wii ada,, gitar ada,, komputer ada,, xbox ada....
dalam mamai2 aku takleh gak nak tido.. sbb kene ajar diorang cara main

last budak main pukul 7.30 takdi
uiiii
ngantokknyerrr
tapi alhamdulillah,, dapat gak dalam rm70++
saper nak kasik kan?

akupun bile diorang blah..
mandi balik smula.. nak kasi segar badan
wat ape2 dulu yg patut.. n krohhhhhh
kroohhh
sampai la nie.. baru dalam 15 minit lepas aku baru bangun sbb ada budak kejutkan nak main komputer

aku suruh diorang tunggu sbb aku nak segarkan badan jap
perghh
kali pertama dalam hidup rasanya aku mandi sampai 4 kali dalam masa kurang 12 jam
kalu pengantin baru tue lain arr ceritanya kan?

so.. inilah luahan perasaan aku yanmg sedang mengantok
n.. adik aku yang bongsu akan balik ke asrama hari nie..
tak dapat jumpa dia sbb aku kat kedai.. takder orang nak tolong jaga kedai sbb aku sorang2 jer hujung minggu kali nie

n.. dalam post sebelum nie aku ada letakkan gambar kenangan masa malam tadi
baru aku teringat.. cepatnya 7 tahun berlalu kan?
rasa masih terbayang rasanya masa aku berdiri kat papan hitam 

hahaaa
nanti akucerita dalam bab lain.. k?

Tiada ulasan: