Selasa, 12 Mei 2009

kerana banyak cerita

Esok aku kemungkinan tutup cc sebab aku nak format semua komputer
aku dah nak botak memikirkan apa yg berlaku pada komputer2 akuu
cam hantu jee.. virus dah tahap maharaja..

tapi aku dalam kebengongan yg melampau beberapa hari lepas 
aku dapat satu ketenangan yg susah sangat nak dapat
aku tak tau ini kebetulan atau sebenar2nya
tapi cam ada petunjuk jee

ingat tak dalam citer sblm nie pasal mak aku cadangkan kawin tue
n aku diam ajee?
ada tak.. anggukla kalau ada.. jangan la diam ajee

ok... malam tadi.. dalam ketensenan.. aku makan 2 bungkus nasik
aku mmg kalu tensen mesti makan.. bila perut kenyang otak aku blank.. so mmg hepila skit.
kire makn ni cam merokokla buat aku.. tapi aku kenyang.. orng merokok dapat pe kan?

so.. tengah makan ni
bunyi teng!!! kat com aku
ada msg ym???

aku berdebar2
aku mana ada ym nie..
kecuali ngan ida.. ehhh.. dia
selalu sasul la sekarang nie
sori2....

so.. terus aku berlari dalam kelajuan paling tinggi ke sink(pada aku laju tapi pada orang lain slow agaknya) hehe
aku bukakla msg..
yuupppppp
dia......dia datang......
zengggg.. piunggg... sgala tensen aku.. panas hati aku.. dengung kat pala otak aku hilang
rasa cam ringan je kepala aku.. macam baru lepas hisap shisha...
huiii.. terus senyummm.. tak taip lagik tue..dah sengehhh..
mujur orang tak berapa nak ada...
so.. aku slow talk kat pelanggan len cakap ari nie aku nak ttp kedai awal..
pukul 1pg.. awl la tuh.. kan?

so... aku cam berdebar2 je
kontrol macho depan skrin bodoh depan aku nie..

salam alaik...
dia msg..
aku tak perasan
n aku tak jawab
aku cakap dia aku tak perasan..

dia cakap..
ke rmai sgt org kat ym sampai tak perasan?
huiiii... korang ada bau tak apa aku bau???
bau jelesss..
kekekek
bahagia dalam hati

so.. dalam masa sama takderla sangat ape pun 
]kecuali dia tujukan lagu bila izrail datang memanggil
jasad terkubur di pembaringan...
huuuuhhhh
apa punya lagu daaa

tapi... pastu dia suruh aku dengar 1 lagu
katanya lagu fevetet die
tajuknya 
Permata Yang Di cari nyanyian DeHearty
korang dengarla lagu nie

ini liriknya..

Hadirnya tanpa kusedari
Menggamit kasih cinta bersemi
Hadir cinta insan padaku ini
Anugerah kurniaan Ilahi

Lembut tutur bicaranya 
Menarik hatiku untuk mendekatinya
Kesopanannya memikat di hati
Mendamaikan jiwaku yang resah ini

Ya Allah
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu

Dialah permata yang dicari
Selama ini baru kutemui
Tapi ku tak pasti rencana Ilahi
Apakah dia kan kumiliki
Tidak sekali dinodai nafsu
Akan kubatasi dengan syariat-Mu
Jika dirinya bukan untukku
Redha hatiku dengan ketentuan-Mu

Ya Allah 
Engkaulah tempat kubergantung harapanku
Kuharap diriku sentiasa di bawah rahmat-Mu

dan paling penting dia cakap rangkap yg paling dia minat
ialah

Ya Allah
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu


haaa
terkesima aku
rasanya macam semua persoalan yg mak aku tyakan telah terjawab
kenapa malam nie dia bagi lagu camni?
kenapa??
aku mmg kelu
rasa blurr sangat...

arghhhhhh
tolooooonngggg

aku tanya dia
adakah ada laik orang yg cam lagu ni
yg ikhlas dalam bercinta sehingga mletakan pada suratanNya?

dia cakap ada??
ada??
awak???aku tya...

 senyapp jee

n.. aku bagi dia sebuah lagu...

Kutunggu jandamu

kui kui kui

best kan?

sambung nnt.. aku tiba2 rasa lapar
hee

Tiada ulasan: