Selasa, 5 Mei 2009

Man U malam ini

Hahahhahaha
malam ni man u akan trun ke gelanggang champion league lagikkk
menentang pasukan budak2.. Arsenal

mmg dengan berbekalkan keputusan 1-0 bukan lah bekalan terbaik untuk bertandang ke tempat lawan... tapi sekurang2nya ada..

aku jangkakan perlawanan sengit... 2-2

tapi dah cukupkan
kalau man u kalah?

aku redha ajerr..

apa yang man u nak lagikk??
takkan ke final 2 tahun berturut2

but of coz... kalau boleh aku nak chlsea menang lawan ngan barcalona
sebab arca skrang nie terlalu laju dan kuat laa
takut gakk aku..

kenapa la aku tk minta barca.. kekekekekee

pepephal...takder siapa boleh nafikan man u ada segalanya
tiada pemain daam man u yg boleh diragui kemampuan..
superstar dalam man u?
semuanya lahir dalam man u sendiri..

tak percaya?

tengok jerla malm nie,,

Tiada ulasan: